Eerste indruk - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Ellen Loenen - WaarBenJij.nu Eerste indruk - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Ellen Loenen - WaarBenJij.nu

Eerste indruk

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

28 Augustus 2009 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hallo allemaal!

Het eerste berichtje vanuit Zuid Afrika en ik ga proberen het kort en krachtig te houden. Het is nog allemaal nieuw en wennen maar de eerste indruk is heel erg goed maar wel koud(16C dus volgens velen hier is een sjaal en muts wel nodig)!! Het is gelukkig vandaag wat warmer als gister. De vlucht verliep allemaal heel erg soepel en in Port Elizabeth werden we van het vliegveld gehaald, kregen een kleine tour door de stad en toen werd ik naar mijn huis gebracht. Mijn huisgenoten zijn erg gezellig hebben meteen samen gegeten. 2 gaan in hetzelfde kindertehuis werken en 2 anderen gaan over 3 weken al weer weg. Vanavond komt er nog een nieuwe en in het weekend ook nog 1. Het huis is erg groot, en ik heb meteen van mijn kamer mijn eigen plekje gemaakt. Wat je hier wel overal ziet zijn hekken en beveiliging maar het sfeertje is wel heel relaxed. Dinsdag beginnen met mijn stage waar ik erg naar uit kijk. Zometeen samen met een huisgenootje even de stad verkennen. Morgen mijn eerste braai met alle mensen van Khaya en ik laat het verder maar allemaal op me afkomen want het zijn zo veel nieuwe indrukken! Tot snel!

Liefs ellen

  • 28 Augustus 2009 - 10:51

    Sandy:

    Hee El!

    Fijn om te horen dat de eerste indrukken allemaal positief zijn! Toch jammer van de kou, je bent je muts en sjaal toch niet vergeten in te pakken he ;)

    Liefs Sandy

  • 28 Augustus 2009 - 11:04

    :

    Hey Ellen

    Goed om te horen dat je een geode vlucht hebt gehad. Mooi om te horen dat je je al een beetje gesetteld hebt!

    Veel succes met je eerste werkdag alvast!

    Kus

  • 28 Augustus 2009 - 12:15

    Anouk:

    Heee Ellen!!
    Mooi dat je reis goed is verlopen, en je huisgenootjes gezellig zijn! Wat gek dat het daar zo koud is.. hier hebben we airco nodig in de auto;-).
    Leuk om je verhaal te lezen..(hoeft van mij niet persé kort hoor;).. ik vind het leuk om te lezen.
    Heel veel succes dinsdag...
    Liefs

  • 28 Augustus 2009 - 17:09

    Melanie:

    Hoi Ellen,

    Tjee ik naar jullie bellen om je veel plezier en een goede reis te wensen ben je er al. Tja sorry, niet erg attent zullen we maar zeggen.
    Leuk dat we je kunnen volgen. dus ik zet je bij de favorieten. Geniet van alles!

  • 28 Augustus 2009 - 19:01

    Erik Van Loenen:

    ik heb samen met Jack
    Jou reisverslag nog laten zien
    om dat Jack ook een wereldreizeger is
    Die Ook veel van reizen
    houdt ik zal zeggen
    geniet er altijd van
    in Afrika

    liefs Erik

  • 29 Augustus 2009 - 13:44

    Aileen:

    Fijn dat het allemaal zo soepel is gegaan en ook fijn dat er een paar huisgenoten ook naar hetzelfde kindertehuis gaan!
    Ik zie het al wel, dat komt wel goed daar!

  • 29 Augustus 2009 - 14:25

    Martien:

    Hallo Ellen
    Fijn dat alles zo goed is gegaan. Kijk wel uit in Afrika want het is allemaal crimineel. mijn tante woont in Durban ook in een beveiligt complex. Ik ga woensdag weg maar ik blijf je volgen. Een geweldige fijne tijd.Groeten martien

  • 29 Augustus 2009 - 18:43

    Ron Kamperman:

    Heuj Ellen!

    De ene dag zitten we met duizenden anderen bij de Alpha-tent, de volgende dag zit je alweer 10.000 kilometer verderop!
    Veel plezier daar en de groeten aan Tetembe' 'hn De'eejo

  • 30 Augustus 2009 - 10:18

    Steven En Lous:

    Hoi Ellen,
    Fijn dat je goed aangekomen bent en dat de eerste indruk goed is. Heel veel plezier daar, we zullen je verslagen volgen.
    Liefs Steven en Lous

  • 31 Augustus 2009 - 16:19

    Mam:

    Hoi Ellen, hoe gaat het daar? Heb je al een auto kunnen huren? Succes morgen met je eerste werkdag.

    Een dikke knuffel Mam

  • 31 Augustus 2009 - 20:22

    Bert En Marieke:

    Hey Ellen,

    Fijn dat alles goed gegaan is! Waar blijven die foto's ;-)

    We zullen je volgen!

    Liefs B&M

  • 01 September 2009 - 13:01

    Tante Gerda:

    Hallo Ellen,
    Even een kort berichtje om je een fijne tijd te wensen. Vandaag ben je je stage begonnen en ik hoop, dat dat ook meegevallen is.
    Groetjes, tante Gerda

  • 01 September 2009 - 19:19

    Marjon Moerland:

    Fijn om te lezen dat je goed aangekomen bent!!! En dat de eerste indruk positief is.
    En dat je een sjaal nodig hebt....... ach, dat komt wel goed bij jou!!

    Succes daar.

    gr. Marjon

  • 06 September 2009 - 17:53

    Carolien:

    Hoi Ellen
    wat een avontuur! knap van je en wat zul je veel leren. mijn naam zal je weinig zeggen, ik ben de moeder van Matthijs, buurvrouw van Bert en Carla. Nu weet je het vast. Ik vind het leuk je een beetje te volgen. Heel veel plezier daar,
    groetjes,

  • 09 September 2009 - 16:42

    Lous:

    Hoi Ellen,
    Eh......ging je niet om stage te lopen?????? Dat ziet er al weer gezellig uit en dat met mensen die je 2 weken geleden nog niet kende. Het duurde wel erg lang voor je weer wat op internet zette. We zijn nieuwsgierig hoe het je vergaat. We hopen snel meer van je te vernemen.
    Liefs Lous

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2010

Van Slipper naar Snowboot

10 Januari 2010

Een zomer met Kerst en Oud & Nieuw

14 December 2009

Duiklessen

25 November 2009

Choas, drukte, dansen, zingen I love South Africa!

03 November 2009

Kaapstad & Wild Coast
Ellen

Actief sinds 19 Juli 2009
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 9646

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2009 - 30 Januari 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: